Θεματολογία

Ειδικότερα, το φετινό συνέδριο εστιάζει το ενδιαφέρον του στους παρακάτω τομείς:

  • Ηλεκτρονικά νομίσματα και ηλεκτρονικές πληρωμές
  • Digital Marketing Θα παρουσιασθούν βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και προβολής μέσω socialnetworks και communitysites, καθώς και case-studies Ελληνικών επιχειρήσεων που αξιοποιούν το διαδραστικό μάρκετινγκ.
  • Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών Τα case-studies επικεντρώνονται στην παρουσίαση πραγματικών αποτελεσμάτων (π.χ. μείωση κόστους, ανάπτυξης πωλήσεων, εξαγωγική δραστηριότητα, στενή σχέση με πελάτες κλπ.) Ελληνικών επιχειρήσεων μέσω του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Β2Β και B2C και τραπεζών που προσφέρουν ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
  • Έρευνες on-line καταναλωτών Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των μεγαλύτερων ερευνών για την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών, καθώς και το πώς οι Έλληνες αντιμετωπίζουν τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.
  • E-Business Integration Διευθυντές διαφόρων διευθύνσεων (π.χ. logistics, πωλήσεις, οικονομική, μάρκετινγκ κλπ.) παρουσιάζουν περιπτώσεις στο πως αξιοποιήθηκε το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν από συγκεκριμένες διευθύνσεις και στο πως ολοκλήρωσαν τις νέες τεχνολογίες και αναβάθμισαν τις υπάρχουσες διαδικασίες / λειτουργίες.
  • Mobile Commerce Παρουσιάζονται εφαρμογές, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές που αφορούν την αξιοποίηση του κινητού σε στρατηγικές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για το mobile office αλλά και προχωρημένες υπηρεσίες προς καταναλωτές.
  • Digital Media & Publishing Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο των ψηφιακών μέσων και των μέσων ενημέρωσης. Οι επιχειρηματικές προκλήσεις και ευκαιρίες στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης, η προσαρμογή στα μοντέλα διαφήμισης και προώθησης, άμεσοι και έμμεσοι τρόποι ενίσχυσης των πωλήσεων.
  • Νέα Επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο Νέοι διαδικτυακοί επιχειρηματίες παρουσιάζουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά τους μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και τις εμπειρίες τους στα πρώτα βήματα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.


Workshops

Κορυφαίοι επαγγελματίες θα παρουσιάσουν τις πιο σύγχρονες πρακτικές, τεχνικές και εργαλεία για ψηφιακές πωλήσεις και marketing:  customerengagement, εστιασμένο marketing, επιχειρηματικά σχέδια, αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων, κλπ.

Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης

Εκπρόσωποι της κεντρικής κυβέρνησης, των τραπεζών, του εμπορίου και των επαγγελματιών θα συζητήσουν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τα ηλεκτρονικά νομίσματα από τη σκοπιά των κλάδων που εκπροσωπούν

Επικοινωνία


Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, μπορείτε
να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους:


  • Διεύθυνση

    Βασιλεως Αλεξανδρου 2
    Αθήνα
    Τ.Κ. 161 21


  • Πληροφορίες

    κ. Ματίνα Σταυροπούλου


  • Τηλέφωνο

    Τηλ.: 2102112000
    (εσωτ. *710)


  • email

    email: eip@eede.gr